روسی

آموزش زبان روسی در 60 روز

از {{model.count}}
تعداد
نوع
280,000
196,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
تخفیف ویژه

تخفیف ویژه

برای تمامی کتاب ها
ارسال سریع

ارسال سریع

به تمام نقاط کشور
پشتیبانی حرفه ای

پشتیبانی حرفه ای

به صورت همه روزه و برخط
تضمین خرید

تضمین خرید

بهترین کیفیت چاپ

کتاب آموزش زبان روسی در 60 روز اثر خانم مریم شفقی یک کتاب خودآموز مناسب دانش آموزان، دانشجویان، گردشگران، و افراد علاقمند به تحصیل و کار در کشور روسیه و دیگر کشورهای مشترک المنافع می باشد. این کتاب سعی بر آموزش مکالمه، واژگان، دستور زبان، تلفظ، و نگارش زبان روسی به زبانی ساده و قابل فهم دارد تا مخاطب خود را از استاد یا راهنما بی نیاز کند. همانطور که از نام اثر پیداست، با مطالعه کتاب آموزش زبان روسی در 60 روز، به زبان روسی تسلط کامل پیدا نمی کنید، اما می توانید نیاز های اولیه خود در ارتباط با افراد روسی زبان را رفع کنید.

از ویژگی های این مجموعه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روند ویژه ای در بیان مطالب کتاب در نظر گرفته شده تا به زبان آموز امکان استفاده از ساده ترین تا پیچیده ترین جملات را می دهد.
  • برای تسلط بر فضای فرهنگی زبان روسی تا حد ممکن سعی شده تا زبان آموز با ضرب المثل های مختلفی که عمدتا دارای تشابهاتی با امثال و حکم در زبان فارسی دارند، آشنا گردد.
  • با در نظر گرفتن نیاز به تلفظ صحیح کلمات روسی، تلاش شده تا از آوانگاری با حروف فارسی استفاده گردد تا برای مخاطبینی که با خط بین المللی آوانگاری آشنایی ندارند ملموس تر باشد.

هر پک کتاب شامل:

  • کتاب اصلی
  • سی دی آموزشی

در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد کتاب آموزش زبان روسی در 60 روز می توانید در واتس آپ با شماره 09912771219 در ارتباط باشید.


نویسنده
مریم شفقی
انتشارات
نسل نوین
زبان کتاب
روسی - فارسی
شابک
9786009125319
تعداد صفحات
254
متعلقات کتاب
CD
قطع کتاب
وزیری
نوع چاپ
رنگی
تعداد جلد
1
نوع جلد
شومیز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط