سایر زبان ها

آموزش مکالمات روسی در 90 روز به شیوه نوین

از {{model.count}}
تعداد
نوع
180,000
126,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

کتاب آموزش مکالمات روسی در 90 روز به شیوه نوین مناسب دانشجویان زبان روسی، دانش آموزانی که قصد ادامه تحصیل در روسیه دارند، افرادی که به تجارت مشغول هستند، گردشگرانی که قصد بازدی از روسیه دارند و علاقه مندان به ادبیات، موسیقی و... است که می توانند از کتاب بهره ببرند. علاوه بر این، سی دی نیز ضمیمه کتاب شده است که زبان آموز به کمک آن می تواند با تلفظ صحیح روسی آشنا شود.

تخفیف ویژه

تخفیف ویژه

برای تمامی کتاب ها
ارسال سریع

ارسال سریع

به تمام نقاط کشور
پشتیبانی حرفه ای

پشتیبانی حرفه ای

به صورت همه روزه و برخط
تضمین خرید

تضمین خرید

بهترین کیفیت چاپ

سخن مولف:

اصلی ترین کارکرد زبان، برقراری ارتباط بین افراد و جوامع انسانی است. زبان روسی، شاخه ای از زبان های اسلاوی است که خود همچون زبان فارسی زیر مجموعه ای از زبان های هندواروپایی به شمار می رود. الفبای زبان روسی الفبای سیریلیک است.

حدود 150 میلیون نفر در جهان، زبان مادری شان روسی است ولی چیزی در حدود 270 میلیون نفر در دنیا به این زبان صحبت می کنند. زبان روسی در کشورهایی هم چون روسیه، بلاروس، تاجیکستان، قزاقستان، قرقیزستان، ترکمنستان، آذربایجان، گرجستان، ارمنستان، اوکراین، رومانی و برخی از دیگر کشورها، زبان رسمی به شمار می رود و یا در برخی از مناطق آن به روسی حرف می زنند. زبان روسی در کنار زبان انگلیسی، چینی، فرانسوی، اسپانیولی و عربی یکی از زبان های رسمی سازمان ملل متحد است.

مرز مشترک خاکی و آبی ایران با کشورهایی که زبان روسی در آنها رواج دارد، اشتراکات تاریخی و فرهنگی، روابط گسترده نظامی، سیاسی، اقتصادی با روسیه باعث شده است تا آموزش زبان روسی در ایران به تدریح متقاضی زیادی داشته باشد. امروزه در 10 دانشگاه ایران زبان روسی تدریس می شود. ارتباطات گسترده بین ایرانیان و روس ها از دیرباز باعث شده است تا نویسندگان بزرگ روسیه مانند پوشکین، تولستوی، بونین، یسنین و... تحت تاثیر ادبیات فارسی قرار گیرند. ادبیات روسی نیز به نوبه خود تاثیر خود را بر نویسندگان و شاعران ایرانی گذاشته است.

یکی از اهداف ما تهیه این کتاب آموزش کوتاه مدت و کاربردی زبان روسی است. بنابراین تلاش شده است تا جملاتی که کاربرد بیشتری دارند، به کار گرفته شود. دروس زبان روسی در این کتاب متناسب با سطح دانش زبانی زبان آموزان انتخاب شده است و این باعث می شود تا زبان آموز انگیزه خود را از دست نداده و از آموزش زبان روسی خسته نشود.

این کتاب از چهار بخش تشکیل شده است:

  1.  آواشناسی
  2. دستور زبان روسی
  3. دروس زبان روسی
  4. واژه نامه

زبان آموزان می بایست همراه با خواندن دروس زبان روسی، حتما به مطالعه مبحث آواشناسی نیز به پردازند تا تلفظ صحیح کلمات را فراگیرند. علاوه بر آن دستور زبان روسی به اختصار آورده شده است تا در صورت نیاز، زبان آموزان و دانشجویان زبان روسی از آن استفاده نمایند. در آخر کتاب واژه نامه ای مختصر آمده است. علاوه بر این، سی دی نیز ضمیمه کتاب شده است که زبان آموز به کمک آن می تواند با تلفظ صحیح روسی آشنا شود.

دانشجویان زبان روسی، دانش آموزانی که قصد ادامه تحصیل در روسیه دارند، افرادی که به تجارت مشغول هستند، گردشگرانی که قصد بازدی از روسیه دارند و علاقه مندان به ادبیات، موسیقی و... می توانند از این کتاب برای یادگیری زبان روسی بهره گیرند.

خرید کتاب آموزش زبان روسی در 90 روز به شیوه نوین

فروشگاه زبان تاپ امکان خرید آسان و مطمئن مجموعه کتاب های آموزش زبان روسی را برای تمام زبان آموزان با قیمت مناسب فراهم کرده است، از این رو شما عزیزان می توانید این مجموعه و یا سایر کتاب های آموزشی را به صورت اینترنتی، و یا از طریق پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی فروشگاه خریداری، یا سوالات خود را مطرح کنید.

نویسنده
حسین مصطفوی گرو
انتشارات
دانشیار
زبان کتاب
روسی, فارسی
شابک
9786227055047
تعداد صفحات
496
متعلقات کتاب
CD
قطع کتاب
وزیری
نوع چاپ
رنگی
تعداد جلد
1
نوع جلد
شومیز

کتاب آموزش زبان روسی در 90 روز سعی بر آموزش زبان روسی به شیوه نوین صورت فشرده به دانشجویان زبان روسی، دانش آموزانی که قصد ادامه تحصیل در روسیه دارند، افرادی که به تجارت مشغول هستند، گردشگرانی که قصد بازدی از روسیه دارند و علاقه مندان به ادبیات، موسیقی و... مناسب است. لطفا نظر خود را در مورد کتاب با ما در میان بگذارید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط